ALL, programul de loialitate al Accor a atins 100 de milioane de membri la nivel global
Reading Time: 3 minuteAccor, grup hotelier lider la nivel mondial, anunță astăzi că programul său global de loialitate și recompense, ALL, a atins pragul de 100 de milioane de membri, demonstrând atractivitatea sa și creșterea rapidă. ALL oferă acces exclusiv la camere de hotel la cele mai bune prețuri, experiențe unice și o platformă completă de rezervări, menite să amplifice experiența premium și de lifestyle atât pe durata, cât și dincolo de sejur. Misiunea sa este să crească traficul și veniturile directe pentru proprietarii de hoteluri, oferind în același timp oaspeților Accor o varietate fără egal de opțiuni și membrilor oportunitatea de a trăi cu pasiune prin recompense, servicii și experiențe diverse.
Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor, a declarat: „Suntem extrem de mândri să sărbătorim acest moment și să urăm bun venit membrului cu numărul 100 de milioane. Această realizare demonstrează forța programului nostru de loialitate, care împreună cu platforma noastră de rezervări a devenit un diferențiator puternic pentru proprietarii și oaspeții noștri. La doar cinci ani de la lansarea sa, ALL s-a dovedit a fi un atu unic în consolidarea relațiilor cu oaspeții și în loializarea clienților. Continuând inovația, ALL este în centrul strategiei noastre de ospitalitate augmentată, generând creștere incrementală pentru hotelierii noștri și pentru Grup. Cu 100 de milioane de membri și în creștere, ALL redefinește conceptul de loialitate, oferind posibilități nelimitate la fiecare călătorie.”
Cinci ani de creștere fără precedent
De la lansarea sa în 2019, ALL s-a impus ca un motor de performanță și un catalizator cheie de business, amplificând vizibilitatea brandului, implicarea oaspeților și performanța financiară pentru Grup și pentru partenerii hotelieri.
În medie:
- Membrii ALL cheltuiesc de peste 2 ori mai mult decât non-membrii
- Numărul membrilor s-a dublat în 5 ani, cu 11 milioane de noi membri doar în 2024
- Volumul de business generat prin aplicația ALL a crescut cu 45% față de 2023
- Un sondaj din 2025 pe peste 5.300 de membri arată un scor de satisfacție de 7,8 /10
Mai mult decât un program de loialitate – o platformă globală de experiențe
ALL depășește granițele programelor tradiționale de recompense, creând un ecosistem conectat de lifestyle care transformă ospitalitatea, călătoria și divertismentul. Prin conectarea hotelurilor cu experiențele și divertismentul, ALL îmbogățește viața de zi cu zi a membrilor:
- 7.700 de pachete Limitless Experiences vândute la nivel global, de la evenimente culturale locale până la evenimente sportive de top și concerte la Accor Arena (Paris) sau Accor Stadium (Sydney)
- 110+ parteneriate active (turism, financiar, asigurări, retail etc.), cu alte 15 planificate în 2025
- Integrare completă cu brandurile Accor (Raffles, Fairmont, Sofitel, Novotel, ibis, Mama Shelter, The Hoxton etc.)
- Inițiative eco-friendly: colaborare cu Dift (11 milioane puncte donate pentru cauze sociale), programul Skip the Clean pentru reducerea impactului asupra mediului.
Aliniat cu angajamentul puternic al Accor față de sustenabilitate și ospitalitate responsabilă, programul ALL promovează activ practici prietenoase cu mediul prin inițiative și experiențe cu impact real. În 2023, ALL a încheiat un parteneriat cu Dift, oferindu-le membrilor posibilitatea de a dona punctele de recompensă pentru susținerea unor cauze importante, ceea ce a dus la o donație impresionantă de 11 milioane de puncte. Pentru a sprijini schimbarea pozitivă la nivel global, ALL a lansat și programul „Skip the Clean”, prin care membrii sunt recompensați cu puncte de loialitate pentru alegerea de a renunța la curățenia zilnică, reducând astfel amprenta de mediu a hotelurilor – economisind apă, limitând utilizarea produselor de curățenie și prelungind durata de viață a lenjeriilor și prosoapelor.
ALL este expresia promisiunii Accor: confort, valoare și emoție pentru toți, oriunde și oricând.
Accor este un grup hotelier lider la nivel global, prezent în peste 110 țări, cu mai mult de 5.600 de hoteluri și resorturi, 10.000 de restaurante și baruri, facilități de wellness și spații de lucru flexibile. Portofoliul său include aproximativ 45 de branduri, de la economic la lux, în plus față de segmentul lifestyle cu Ennismore. Programul ALL (Accor Live Limitless) este expresia promisiunii Accor atât pe durata, cât și dincolo de sejur, oferind acces la experiențe unice. Accor promovează turismul responsabil, sustenabilitatea, incluziunea, diversitatea și etica în afaceri. Fondat în 1967 și listat la bursa Euronext Paris (CAC 40), Accor are sediul în Franța.
ALL este platforma de rezervări și programul de loialitate al Accor. Prin all.com și aplicația ALL, clienții au acces la peste 45 de branduri Accor din 110 țări, la cel mai bun preț. Programul ALL oferă beneficii, servicii și experiențe unice, prin intermediul a peste 100 de parteneriate. Cu peste 5.000 de evenimente anuale (activități locale, masterclass-uri, turnee sportive, concerte), ALL este programul de loialitate preferat de călători. Detalii pe all.com.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz